Verhuurmakelaar Hilversum

Complete ontzorging & minimale kosten

Particuliere huurders, maar met name expats en corporate huurders geven sterk de voorkeur aan professioneel beheerde woningen. De professionele aanpak stelt gerust, maar voorkomt ook emoties van beide kanten. Ons beheersteam is ervaren in het onderhouden van proactieve relaties met huurders en met behulp van ons eigen beheerssysteem wordt de huur op tijd geïncasseerd, de administratie nauwkeurig bijgehouden en complexe vraagstukken op tijd behandeld. Technische zaken worden tevens snel opgelost.

 ‘’Woningbeheer is een geruststellende gedachte voor honderden eigenaren en investeerders.’’

Als eigenaar en investeerder weet je hoeveel tijd je kunt besparen met de telefoongesprekken met de huurder en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Onze voordelige en uitgebreide beheerservice is ontworpen om je gemoedsrust te geven en wij nemen daarmee voor jou de verantwoordelijk van een full-time verhuurder uit handen. Dit is de reden waarom 90% van de eigenaren voor woningbeheer kiezen.

 

Jouw woning altijd verhuurklaar opgeleverd

Wegens het contact met de huurder, het periodieke onderhoud, onze schoonmaakservice en het begeleiden van de uitcheck zorgen wij ervoor dat jouw woning direct weer gereed is voor de volgende huurder. In de laatste maand voor het aflopen van de huurovereenkomst bieden wij de woning weer aan en voorkomen daarmee enige leegstand.

Bemiddeling

  • Professionele opname van de woonruimte.
  • Algemeen commerciële advisering t.b.v. de verhuur van de woning en de (huidige) marktomstandigheden.
  • Woning promotie (online en bezichtigingen). 
  • Advertentieopmaak in het Nederlands en het  Engels.
  • Screening van de potentiële huurder(s).
  • Het aan- en afmelden van utilities.
  • Huurovereenkomst met inspectierapport
  • Controle oplevering bij vertrek huurder.

Bemiddeling & Commercieel Beheer

  • Professionele opname van de woonruimte.
  • Globaal inmeten van de woonruimte
  • Algemeen commerciële advisering t.b.v. de verhuur van de woning en de (huidige) marktomstandigheden.
  • Woning promotie (online en bezichtigingen). 
  • Advertentieopmaak in het Nederlands en het  Engels.
  • Screening van de potentiële huurder(s).
  • Het aan- en afmelden van utilities.
  • Huurovereenkomst met inspectierapport.
  • Controle oplevering bij vertrek huurder.
  • Contact met huurder verloopt via ons.
  • Sleutelbeheer
  • Het aanvragen van onderhoudsoffertes bij (externe)aannemers.
  • De behandeling van spoedeisend onderhoud.
  • Bij storingen, schades en gebreken wordt er eerst door ons gekeken.
  • Professionele schoonmaak.
  • Eerste contact bij huurgeschillen.

Commercieel Beheer

  • Contact met huurder verloopt via ons.
  • Sleutelbeheer
  • Het aanvragen van onderhoudsoffertes bij (externe)aannemers.
  • De behandeling van spoedeisend onderhoud.
  • Bij storingen, schades en gebreken wordt er eerst door ons gekeken.
  • Professionele schoonmaak.
  • Eerste contact bij huurgeschillen.

Commercieel Beheer & Financieel beheer

  • Contact met huurder verloopt via ons.
  • Sleutelbeheer
  • Het aanvragen van onderhoudsoffertes bij (externe)aannemers.
  • De behandeling van spoedeisend onderhoud.
  • Bij storingen, schades en gebreken wordt er eerst door ons gekeken.
  • Professionele schoonmaak.
  • Eerste contact bij huurgeschillen.
  • Wij voeren uw administratie en rapporteren u daarover
    zodat u een financieel verantwoord beheer kunt voeren.
  • Home Solution zorgt voor de inning van de verschuldigde huur & servicekosten.
  • De gewenste jaarlijkse huurverhogingen en de nodige aanpassingen in het huurcontract voeren wij voor u door.
  • Het beheren van de borgsom.
  • Tijdig maatregelen nemen ter voorkoming van incassozaken.
  • Juridische back-up door onze in huis jurist.
  • Servicekosten administratie: De leveringen en diensten benoemd in de huurovereenkomst dienen jaarlijks verrekend te worden. Wij verzorgen de ‘afrekening servicekosten’ en stellen wij het nieuwe voorstel op.

Bemiddeling Commercieel Beheer & Financieel beheer

 

  • Professionele opname van de woonruimte.
  • Algemeen commerciële advisering t.b.v. de verhuur van de woning en de (huidige) marktomstandigheden.
  • Woning promotie (online en bezichtigingen). 
  • Advertentieopmaak in het Nederlands en het  Engels.
  • Screening van de potentiële huurder(s).
  • Het aan- en afmelden van utilities.
  • Huurovereenkomst met inspectierapport

 

  • Contact met huurder verloopt via ons.
  • Sleutelbeheer
  • Het aanvragen van onderhoudsoffertes bij (externe)aannemers.
  • De behandeling van spoedeisend onderhoud.
  • Bij storingen, schades en gebreken wordt er eerst door ons gekeken.
  • Professionele schoonmaak.
  • Eerste contact bij huurgeschillen.
  • Wij voeren uw administratie en rapporteren u daarover
    zodat u een financieel verantwoord beheer kunt voeren.
  • Home Solution zorgt voor de inning van de verschuldigde huur & servicekosten.
  • De gewenste jaarlijkse huurverhogingen en de nodige aanpassingen in het huurcontract voeren wij voor u door.
  • Het beheren van de borgsom.
  • Tijdig maatregelen nemen ter voorkoming van incassozaken.
  • Juridische back-up door onze in huis jurist.
  • Servicekosten administratie: De leveringen en diensten benoemd in de huurovereenkomst dienen jaarlijks verrekend te worden. Wij verzorgen de ‘afrekening servicekosten’ en stellen wij het nieuwe voorstel op.

    Onze Google reviews

  • Hans and the team were amazing with the complete renovation of our home. Hans went above and beyond in helping us make the right decisions, communicate with sub contractors etc, and his team went above and beyond to deliver the best quality. I would absolutely recommend their work, and have already referred him a number of times. We're so very grateful for our beautiful home!

  • Wij hebben afgelopen jaar een huis gekocht en compleet laten renoveren door Hans en zijn team van Home Solution. Ze hebben het hele huis van boven tot beneden aangepakt. Nieuwe plafonds, de muren zijn kaal gehaald en opnieuw gestuukt, er is een muur verwijderd, ze hebben een draag balk gezet, nieuwe keuken, badkamer, schilderwerk, tegelwerk, you name it.
    We vonden het een super fijne manier van werken, ze denken met je mee en komen met oplossingen als ze problemen zien.

  • Zeer tevreden met optimaal eindresultaat na zeer grote woningrenovatie begin 2017
    Hans en zijn team houden zich aan afspraken, denken mee en adviseren bij moeilijke vraagstukken.
    Communicatie is adequaat.
    Stabiel team met vaste vakmensen.
    Als iets nog af moet worden gemaakt, dan doen ze dat ook. Bij herstelwerkzaamheden (die onder garantie vallen) komen ze ook direct langs.

  •